Tvångstankar

Har ni några tvångstankar? Någonting som ni vet inte är rätt men ändå bara måste göras?

Jag har ett gigantiskt problem idag. För tredje dagen på raken har jag under min lunch hamnat brevid en riktig "puma". Diskussioner har förts hurvida hennes bröst är äkta eller inte. Jag är ytterst tveksam till om vår herre skulle kunna skapa två sådana gigantiska dunkar. Men men.

Mitt problem är alltså helt sonika att så fort som jag ser henne så vill jag bara gå fram och klämma litegrann. Gosa in sig mellan lökarna. Känna om det är "the real stuff" eller bara någonting fult och falskt.

Hur ska jag göra? Jag vet inte hur länge jag kommer att kunna låta bli.

Vad kommer att hända om jag gör det?

Är det fel av mig att vilja reda ut saker och ting?



Kommentarer
Postat av: Läsare

Du är ju tamejfan helt blåst i huvvet!

2008-08-22 @ 16:11:00
Postat av: Anonym

Helt allvarligt? Du är ju totalt dum i huvudet. Skaffa dig ett liv för helvete.

2008-08-22 @ 16:22:09
Postat av: Emsan

Är du allvarlig?? Låt bli!!

2008-08-22 @ 17:56:22
URL: http://emeliecederstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0