Dagens outfit

Givetvis så kommer även jag precis som alla andra hypercoola bloggare att visa vad jag har på mig för kläder varje dag. Så det är väl lika bra att dra igång direkt. Här nedan följer dagens outfit. Håll tillgodo mina vänner




Jeans: Crocker (Från tidigt 90-tal) Smiter åt ganska så skönt över mina duktigt vältränade skinkor.

Bälte: Från H&M. Kostade cirka en hundralapp vilket jag anser vara på tok för dyrt egentligen. Men ibland så måste man.

T-shirt: Märke okänt. Köpte den på en marknad förra sommaren. Har använts flitigt sedan dess. Passformen är så rätt för min kropp.

Navelludd: Fanns där när jag vaknade i morse.


Vad har ni på er?



Kommentarer
Postat av: Malin

Skitrolig blogg faktiskt, keep up the good work. Jag ska läsa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0