Ångest!

Igår kväll ringde min kära mor och frågade om hon kunde få låna min bil en sväng idag. Givetvis svarade jag och allt kändes lugnt. Mamma hämtade bilen imorse innan jag själv tog en promenad till mitt välbetalda jobb.

För ungefär 2 minuter sedan fick jag ett Mms från min fd. kära mor med denna bilden:


Kolla vad som har hänt med din Saab. Kram mamma


Vad fan ska man svara på det? Ska man bli arg? Är det hennes fel? Var det mitt fel som lånade ut bilen?
Vad ska jag ta mig till? Vad ska jag göra?

Ge mig tips!

Ska man bryta kontakten helt efter en sån här incident?

Är hon värd en andra chans?




Kommentarer
Postat av: Steffe

Jag vet inte om det är rätt. Men jag hade nog fan hyrt in en torped eller nåt sånt som hade blåst skallen av kärringjäveln. Men som sagt, det är min åsikt.

2008-08-22 @ 15:36:43
Postat av: Tjofsan

Jag håller med. Blås skallen av henne. Filma allt och lägg sen ut det på Youtube.

2008-08-22 @ 15:45:02
Postat av: Fanny

Oooj är det sant?

2008-08-23 @ 15:08:53
URL: http://orneberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0